Nieuw bestuur SP afdeling Roermond

26 mei 2015

Nieuw bestuur SP afdeling Roermond

Tijdens de algemene ledenvergadering op vrijdag 22 mei is een nieuw bestuur van de afdeling gekozen. Het bestuur bestaat uit 5 leden van de kerngroep die de afgelopen anderhalf jaar gewerkt hebben aan het opnieuw opbouwen van de afdeling. Bert van Landeghem, Henk Huberts en Bianca Evers zijn gekozen als algemeen bestuurslid. Johan Bogers wordt organisatiesecretaris en Bram Schaminée voorzitter van de afdeling.

Tijdens de vorige ledenvergadering, eind 2013, werd besloten om de afdeling opnieuw op te bouwen. Er is toen een kerngroep gevormd die als taak kreeg hieraan te gaan werken. De afgelopen anderhalf jaar heeft de kerngroep vele acties en activiteiten georganiseerd en is de organisatie versterkt. De afdeling is nu klaar voor een nieuw bestuur. Nadat de kerngroep tijdens de vergadering op 22 mei verslag deed van de afgelopen periode was het de beurt aan de leden om hun stem uit te brengen over de bestuurskandidaten. Het nieuwe bestuur is unaniem door de leden gekozen.
Voorzitter Bram Schaminée: “Wij zijn er trots op dat we na een periode van bouwen aan de afdeling nu een nieuw bestuur kunnen presenteren. Het bestuur zal samen met de kerngroep en de leden aan de slag gaan om de afdeling nog verder te versterken en nieuwe acties te organiseren. Ook willen we nog meer mensen overtuigen dat de SP de beste keuze is voor een eerlijker en socialer Roermond.”

Proficiat, dame en heren ! Veel succes gewenst.

Groetjes,
Christ.

Fijn dat er nu weer een voltallig bestuur is die er de schouders voor een sociale Roermond onder wil zetten.