SPeciale ledenbijeenkomst

8 september 2017

SPeciale ledenbijeenkomst

De SP afdeling Roermond e.o. groeit. Het bestuur is versterkt, we zijn bezig met de succesvolle actie ‘Het Witte Dorp’ en er melden zich nieuwe actieve leden. In maart 2018 staan de gemeenteraadsverkiezingen voor de deur. Roermond verdient wat ons betreft een SP op de straat maar ook zeker in de Raad. Pas dan kan de SP écht knokken voor een menselijkere en socialere gemeente. Dat is hard nodig want anno 2017 heeft in onze gemeente nog steeds één op de vijf kinderen kans op armoede en zijn er nog altijd te weinig betaalbare woningen voor de lagere inkomens.

Om het tij te keren hebben we jou nodig. Of je nu op de barricade wilt staan, op de achtergrond mee wilt denken of zo nu en dan een folder wilt verspreiden; iedereen is welkom en elke bijdrage wordt gewaardeerd. Hoe dan ook, de komende maanden gaat het erop aan komen.

Om die reden willen wij je van harte uitnodigen voor een SPeciale ledenbijeenkomst van de SP-afdeling Roermond/Roerdalen. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden op 13 september om 20:00 uur in de Donderie (Donderbergweg 47-49)

Tijdens deze avond zullen we het in informele setting hebben over toekomstige acties, interessante activiteiten voor leden, discussiëren over Roermondse SPeerpunten en de campagne voor de raadsverkiezingen bespreken.

Wij hopen je te zien op 13 september!