Vraag je ook eens af, wat jij voor óns kunt doen...

19 mei 2019

Vraag je ook eens af, wat jij voor óns kunt doen...

Foto: John Hölsgens / SP Roermond

Als er één conclusie uit onze ledenavond van 18 mei naar voren kwam, dan is het wel dat we jullie allemaal héél hard nodig hebben.

Natuurlijk voelen we ons gesteund door jullie lidmaatschap. We voelen het vertrouwen sinds de SP in Roermond is teruggekeerd met frisse, gemotiveerde mensen in het bestuur, met een zetel in de raad en met opnieuw een vertegenwoordiging in Maastricht vanuit onze stad.

Handen en voeten
Maar we voelen ook de verantwoordelijkheid om waar te maken wat we beloven. En om dat echt te kunnen doen, hebben we nu meer dan ooit behoefte aan extra handen en voeten (en hoofden).... Willen we groeien, willen we een grotere factor van betekenis worden en vooral blijven in Roermond, dan is dit het moment om je af te vragen wat jij voor óns kunt doen!

Krachten bundelen
Iedereen heeft andere talenten. Niet iedereen heeft evenveel tijd. Maar wanneer we onze krachten bundelen kunnen we veel meer bereiken. Als je al lid bent, dan sta je al een socialer, solidair en rechtvaardig Roermond voor. Denk dan nu eens serieus na over wat jij actief daaraan kan bijdragen. Wil je misschien meelezen in raads- en/of commissiestukken om onze mensen te daar te steunen in hun voorbereidingen op vergaderingen? Echt een stem hebben dus in standpuntbepaling? Of wil je liever mee de straat op bij acties of tijdens verkiezingen? Met mensen praten om te inventariseren wat leeft in hun wijk of straat? Wil je meehelpen bij de bezorging van de Tribune? Of heb je zelf nog héél andere ideeën over hoe je iets zou kunnen bijdragen de toekomst voor een mooier en roder Roermond?

Blijf dan niet zitten. Aarzel niet en stuur die mail naar roermond@sp.nl. Samen staan we pas écht sterker...