Coronaproof en vol vertrouwen richting de verkiezingen

3 oktober 2020

Coronaproof en vol vertrouwen richting de verkiezingen

Foto: John Hölsgens

Met trots zijn het conceptverkiezingsprogramma en de kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen op 17 maart 2021 gepresenteerd. De tijdsgeest verandert en dat moet politieke gevolgen krijgen.

Nu steeds meer partijen voorzichtig de voorheen heilige marktwerking de rug toekeren, is het voor de SP tijd om onze voorstellen over hoe ons land eerlijker moet te laten horen én uit te voeren. Bij de SP hebben de leden altijd het laatste woord. Ook de afdeling Roermond kan in twee rondes invloed uitoefenen op het programma. De eerste ronde was op 3 oktober, de tweede volgt in november.

Goede ideeën
De eerste vergadering in de Velderie moest natuurlijk coronaproof plaatsvinden. Maar de onderlinge afstand van anderhalve meter stond goede ideeën en aanvullingen niet in de weg. Mocht je echter niet in de gelegenheid zijn of het niet wenselijk vinden om naar de fysieke bijeenkomsten te komen, dan kun je jouw opmerkingen en wensen via e-mail aan ons sturen. Wij nemen deze dan allemaal samen met de fysiek besproken agendapunten mee naar de landelijke programmacommissie.

Gepast
Voor de volgende algemene ledenvergadering in november ziet het er naar uit dat wij in Roermond weer over een zeer ruimte accomodatie kunnen beschikken en zo iedereen gepast kunnen verwelkomen. Het conceptverkiezingsprogramma en de kandidatenlijst zijn ook te vinden op onze landelijke website.