Strijd mee met de SP: we zijn begonnen!

5 februari 2022

Strijd mee met de SP: we zijn begonnen!

Foto: SP Roermond

We zijn los! De campagne op weg naar een prachtig resultaat op 16 maart is begonnen. Allereerst op de social media, maar ook steeds meer op straat. Daar waar we ons altijd zo thuis voelen, 'onger de luuj'!

Leer onze kandidaten kennen. De eerste vijf zie je hier al op de foto. Maar iedereen op de lijst is tot in de tenen gemotiveerd om de SP in Remunj sterker te maken.

Minder armoede
De volledige lijst en het programma is in dit bericht te vinden. Maar we gaan ook graag het gesprek met je aan de komende weken, over onze strijd voor een stad waarin de inwoners weer op de eerste plaats komen. Waar je prettig kunt opgroeien en oud worden en waar ondernemers gewaardeerd worden.  Ook in de wijken en in de dorpen! Een stad waar die wijken ook groen en duurzaam zijn. Waar de bus je brengt waar je moet zijn. Waar armoede eindelijk tot het verleden gaat behoren. De komende jaren geen poppenkast meer maar politiek met de mensen, voor de mensen.

Meer kansen
Een stad waar het ook veilig wonen is. Waar de gemeente de zorg en de mensen in een kwetsbare positie maximaal ondersteunt. We zetten ons in voor een stad die een warme thuishaven is en een toekomst te bieden heeft aan iedereen. Ongeacht waar je vandaan komt of wie je bent. Een stad waar niet langer de inhoud van je portemonnee of de plaats waar je wieg stond van invloed is op de kansen die je krijgt.

Op straat zijn wij al jaren actief en na de verkiezingen willen wij in de raad met nog meer mensen aan de slag. Voor een toekomst voor iedereen.
Daarom: strijd mee met de SP. Kies lijst 7!

Volg ons ook op het splinternieuwe Twitteraccount en Facebook