Roermondse SP'ers: dank je wel voor het vertrouwen!

17 maart 2022

Roermondse SP'ers: dank je wel voor het vertrouwen!

Natuurlijk hadden we op meer gehoopt op 16 maart. Want deze stad is er zó enorm aan toe... Maar we hebben ons gehandhaafd in de Roermondse raad waarin we, naar het zich laat aanzien, een sterk links front zullen moeten vormen tegen het rechtse geluid.

Natuurlijk hadden we graag jullie belangen nóg sterker naar voren gebracht de komende vier jaar. Maar jullie kunnen er op vertrouwen dat we met al onze energie en overtuiging Jorge zullen ondersteunen.

Volle kracht
We willen iedereen die ons de afgelopen dagen het vertrouwen heeft gegeven danken, vanuit de grond van onze harten. De mate van steun en het geloof die we de afgelopen weken hebben mogen ervaren, vormen de motivatie om op volle kracht door te gaan voor de belangen van de mensen in deze stad, vooral voor hen die het zo ontzettend moeilijk hebben. De SP Roermond blijft strijden voor solidariteit, menselijke waardigheid en gelijkwaardigheid. De komende vier jaar en ver daarna.

Nogmaals: Roermond, dank voor jullie steun!